PlayWay S.A.محاكاة
This bundle includes: Junkyard Simulator - Make a fortune while working at a junkyard. You start with nothing but a hangover and slowly climb your way to success. You will have complete freedom in how you want to make money. Do you want to explore the world on foot or drive one of the available vehicles? Do you prefer to search for junk or look for hidden treasures? Is renovation your thing? Or maybe you're more of a heavy machinery kind of guy? Would you rather sell enormous amounts of small items or try something more ambitious, like repairing a vintage car? Whatever you choose, and as long as it is junk-related, we got you covered. Car Mechanic Simulator 2021 - Start as a fresh owner of a car garage and work your way to service empire. Get your hands dirty in highly realistic simulation game with great attention to details. Get ready to work on 4000+ unique parts and over 72 cars. Roll up your sleeves and immerse yourself into highly realistic garage environment.