Dark Point Games S.A.الحركة والمغامرة
Two epic games. One bundle. Answer the call of legend with the Achilles: Legends Untold & Achilles: Survivor Bundle. Experience the untold story of a Greek hero in Achilles: Legend Untold and battle wave after wave of relentless foes in Achilles: Survivor. ACHILLES: LEGENDS UNTOLD In Achilles: Legends Untold, you’ll follow the legendary story of Achilles, the Greek hero of the Trojan War. This brutal action RPG with souls-like combat takes you back in time to an era of gods and monsters, where you must forge your path to greatness. Customize your hero, wield legendary weapons, and engage in epic battles against mythological creatures and formidable foes. Master precise, stamina-based combat, wield divine powers, and carve your new legend into the bones of ancient Greece. Explore the rich lore of Greek mythology as you unveil the untold legend of Achilles. ACHILLES: SURVIVOR In Achilles: Survivor, it’s all about staying alive. There are thousands of enemies. And only one survivor. Fight like a demigod, build deadly defenses, and grow stronger after every run in this fast-paced bullet hell set in mythic Greece. Play as Achilles - or one of the legendary souls freed from Tartarus - and defeat your enemies... or die trying. This time, the legend of Achilles is yours to tell.