Monster Couchالورق واللوحة
This bundle includes: Wingspan: European Expansion Wingspan: Oceania Expansion Wingspan: Asia Expansion Seasonal Decorative Pack Seasonal Decorative Pack 2 Woodland Wonders Decorative Pack Wingspan: European Expansion takes you on a journey to another continent. Explore diverse European habitats and meet charming, beautiful birds with new interesting abilities. In the adaptation of the award-winning Wingspan: Oceania Expansion embark on a journey through the breathtaking lands of Oceania. Learn about birds from around Australia and New Zealand and all-new resources and mechanics that will enrich your adventure of creating a wildlife preserve. Explore the wonders of Asia in Wingspan: Asia Expansion! Discover new birds and bonus cards, compete in Duet Mode, and immerse yourself in rich landscapes with stunning art and soothing music. Compete in fresh challenges, and experience a serene journey with Asia's avian marvels! With the decorative packs, you will gain unlimited access to exclusive and seasonal backgrounds along with matching player portraits. Choose the ones you're in the mood for each game and enjoy digitally painted backgrounds no matter the season, time, and place.