Parkitect: Deluxe Edition
Ласкаво просимо до Parkitect: Deluxe Edition! Це сучасній погляд на класичні симулятори парків розваг, у якому ви будуватимете парки розваг і керуватимете ними. Протягом кампанії ви зможете розробляти власні атракціони й проектувати ефективні парки, які повністю занурять ваших гостей у тематику. Створіть ідеальний парк для своїх гостей! Розрівнюйте місцевість, розміщуйте воду, будуйте споруди! Завдяки величезному вибору декоративних об’єктів на різні теми ви зможете зробити свій парк таким, яким забажаєте. Доповніть парк унікальними американськими гірками! Їх можна спланувати самостійно або вибрати один із кількох захоплюючих дизайнів. Обертання, петлі, прискорення, польоти – завдяки понад 70 найпопулярнішим у світі типам американських гірок ви завжди зможете здивувати своїх гостей. Карти в Parkitect: Deluxe Edition величезні, але кожна плитка має значення. Парк із пригодами чи в стилі фентезі? А може й те, й інше? Жодних обмежень! Від найдрібніших деталей, таких як розміщення кожного квіткового горщика, до проектування масивних американських гірок – тільки вам вирішувати, наскільки детально розробляти парк. Будівництво – це лише половина справи! Вам потрібно буде стежити за фінансами й задоволеністю гостей, щоб залишатися на висоті. Крім того, вперше в грі про парки розваг «залаштунки» парку також мають значення! Направляйте ресурси до різних магазинів, щоб гостям їх вистачало, і тримайте персонал подалі від очей відвідувачів, щоб забезпечити ідеальне занурення. Прокладіть свій шлях через складну кампанію! Перевірте свої навички управління парком розваг і проектування атракціонів у 36 сценаріях із унікальними темами. За допомогою генератора пейзажів ви миттєво створите власну унікальну територію, а в режимі пісочниці зможете втілити сміливі творчі ідеї! У Parkitect: Deluxe Edition входять два DLC: Taste of Adventure і Booms and Blooms. Дайте волю своїй уяві, щоб створити неперевершений парк розваг!