Ґрінч: Різдвяні пригоди - Видання, сповнене веселощів і пустощів
Ґрінч полюбив Різдво чи він просто прикидається? Познайомтеся зі Хтоградом у виданні, сповненому веселощів і пустощів, «Ґрінч: Різдвяні пригоди». Спустіться на сноуборді з печери Ґрінча в горі Крампіт, прокотіться на санях лісом і навіть стрибніть із парашутом, щоб відчути різдвяний настрій. Якщо раптом заманеться вкрасти Різдво, приєднуйтеся до Ґрінча та Макса й спробуйте забрати всі подарунки. Чи зможе Ґрінч після цього подобрішати? Може, ви допоможете йому влаштувати святкову вечерю для всіх мешканців Хтограду? Доведіть їм, що Ґрінч змінився на краще, зібравши їжу по всьому засніженому містечку. Тільки будьте обережні та не загубіться. За допомогою крутих гаджетів (костюм Санти, реактивні ранці й навіть новий парашут для Макса) ви будете готові до боротьби з жахливими павуками, олов’яними солдатиками та злими імбирними чоловічками. Як нагороду ви отримаєте пазли та спеціальні аксесуари, щоб Ґрінч та Макс змогли стильно виконувати завдання. Ґрінч урятує чи вкраде Різдво? Відчуйте справжній дух свята та нагадайте Максу, що вони з Ґрінчем найкращі друзі.