Dinosaur Fossil Hunter - Симулятор палеонтології
Dinosaur Fossil Hunter - це сюжетний симулятор, де ви живете життя справжнього палеонтолога. Досліджуйте різні регіони, шукайте, знаходьте та вивчайте скам'янілості, а також готуйте скелети для створення власного музею. Ви дізнаєтеся багато цікавих фактів про цих вимерлих істот, що ходили по Землі мільйони років тому. ПОДОРОЖУЙТЕ У НЕВІДОМЕ Вирушайте на пошуки скам'янілостей динозаврів, які колись правили світом. Подорожуйте різними регіонами США, долаючи багнюку, річки, уламки скель та інші перешкоди, що стоять на шляху до вашого довгоочікуваного призу. ВІДКОПУЙТЕ (ПРЕ)ІСТОРІЮ Здобувати скам'янілості не так вже й легко, особливо якщо доводиться копати самостійно. Використовуйте георадар для пошуку підказок і знаходьте рештки вимерлих видів, поглиблюючи своє уявлення про далеке минуле Землі. Якщо ви думаєте, що все, що вам потрібно зробити - це знайти потрібну ділянку, ви помиляєтесь. Це лише початок! Використовуйте різні інструменти, такі як бензопила, лопата або кирка, щоб досягти своєї мети. Але будьте обережні! Ці кістки можуть бути дуже крихкими. ГОТУЙТЕ СКАМ'ЯНІЛОСТІ Цінні знахідки дуже крихкі - очищайте їх повільно, намагаючись нічого не пошкодити. Ви повинні подбати про кожну знайдену кістку окремо, перш ніж зможете зібрати весь доісторичний скелет. Розширюйте свої знання за допомогою планшета і станьте всесвітньо відомим палеонтологом! ПРОЄКТУЙТЕ ВЛАСНИЙ МУЗЕЙ Після того, як ви складете скелет динозавра, настане час створити власний музей. Оформіть інтер'єр, висадіть рослини і наповніть його безліччю експонатів. Створіть власні діорами, що показують доісторичні сцени життя динозаврів. Підбирайте всі елементи декорацій, від маленьких рослин до каміння і навіть типів ґрунту. Розмістіть динозаврів так, щоб вони відображали динаміку події та викликали у відвідувачів мурашки по шкірі. Станьте куратором приватного музею, який здобуде світову славу!