Food Truck Simulator
Babanın bir yemek kamyonu vardı. Araç eskimiş olmasına rağmen ailenizin mirasının temel taşı haline geldi. Şimdi göz açıp kapayıncaya kadar baban gitti. Artık yiyecek kamyonu sana ait. Babanın izinden yürüyecek ve onun ismine yakışır şekilde yaşayacak mısın? Bulmanın bir yolu var. 'Kamyonu' 'yemek kamyonu'ndan çıkaramazsınız. Tezgahlarınızı kurmadan önce garajınızdan o gün için satış yapmaya karar verdiğiniz yere gitmeniz gerekir. Trafiğe ve trafik sıkışıklığına da dikkat! Zamanınızın kısıtlı olduğunu hissettiğinizde babanızın yaptığı gibi yapın ve alışılagelmiş yoldan sapın. İlk gelen ilk alır! Bu işin sadece fast food olduğunu düşünmüş olabilirsiniz, ancak artık tezgahın diğer tarafında olduğunuza göre yeniden düşünmenin zamanı geldi. Bir dilim peynir bile klasik bir burgeri cheeseburger spesiyalitesine dönüştürebilir. Peki ne olacak efendim? Ketçap mı, hardal mı? Müşteriler sabırsız olabilir ve çok ihtiyaç duyabilirler. Onlara istediklerini almak ve damak zevklerine uymak için çok fazla zamanınızın olmadığını göreceksiniz. Bu bir meydan okuma olacak, ama bu babanın üstesinden geldiği bir şey ve elbette sen de aşabilirsin. Alıştırma mükemmelleştirir, o halde gidin ve kaliteli yemeğinizle onları ayaklarından vurun! Prestijiniz arttıkça hile ve araç repertuarınız da artar. Babanızın ayak izlerini takip ederken şöhretinizden haberdar olun. Kendinizi (ve cüzdanınızı) toplayabileceğiniz en yeni, en üst düzey ekipmanlarla donattığınızdan emin olun. Şöhret dalgasına binin. Kamyon sizindir ve ona sahip olan eller değiştikçe dekorasyonu da değişmelidir. Dış cephenin renginden iç yerleşime, tamponlara, ışıklara ve tekerleklere kadar her şeyi ayarlayın. Şehre babanızdan daha az olmadığınızı gösterin ve sanki onların sahibiymiş gibi sokaklara çıkın. Her gün yeni bir maceradır ve her macera yeterli erzak gerektirir. Malzemeler kalıcı değildir ve saatler geçtikçe çürüyüp bozulacaktır. Müşterilerinizin sizden talep edebileceği yalnızca en taze değil aynı zamanda en çok arzu edilen ürünleri de stoklamayı unutmayın. Kamyon kirli ve bakıma muhtaç hale geldi. Babanın anısını son bir kez parlatarak onurlandırın. Kamyonun herhangi bir şekilde kullanılmayalı uzun zaman oldu. Bir kova ve sünger alın, bir süpürge bulun ve temizliğe başlayın. Dikkatli olmanız gerekecek ve kamyonun hareket etmesini sağlamak biraz zaman alabilir, ancak şimdi yerine getirmeniz gereken bir göreviniz var. Başla! Ana Özellikler: - Yiyecek kamyonunun yenilenmesi ve genişletilmesi. - Çok çeşitli özelleştirme seçenekleri. - Aralarından seçim yapabileceğiniz geniş ekipman seçenekleri kataloğu. - Kendi tariflerinizi yaratın. - Trafik sistemiyle sürüş. - Ayrıntılı pişirme sistemi. - Tüm şehirdeki farklı müşteri türlerine sahip farklı yerler. - Çeşitli olaylar. - Yönetme - Dinamik gece ve gündüz döngüsüne sahip yaşayan şehir.