Forza Horizon 2
Aby zamówic tę grę, wybierz jedną z edycji w sklepie Xbox. W grze Forza Horizon 2 czeka na ciebie świat piękna i wolności! Podróżuj po wspaniałych, otwartych terenach z dynamicznie następującym dniem i nocą oraz spektakularnymi efektami pogodowymi, w rozdzielczości 1080 p. Kieruj ponad 200 samochodami, przemierzając ogromne, inspirujące przestrzenie podczas malowniczych wycieczek. Korzystaj z tętniącej życiem gry samochodowej, w której nagradzane są zarówno styl, jak i umiejętności. Łącz się błyskawicznie ze znajomymi online, bez lobby i czekania.