Euro Fishing: Ultimate Edition
Euro Fishing: Ultimate Edition łączy całą zawartość do Euro Fishing w jednym fantastycznym zestawie, dzięki któremu oszczędzisz pieniądze. Doświadcz niepowtarzalnych łowisk Euro Fishing, a także pięknych jezior z dodatków. Kupując zestaw Ultimate Edition, otrzymujesz podstawową grę z 5 łowiskami oraz 8 jeziorami z dodatków, w tym między innymi: - Manor Farm Lake - Le Lac d’or - Waldsee - Bergsee - Foundry Dock - The Moat - Hunters Lake - Lilies Niezależnie, czy dopiero zaczynasz przygodę z wędkarstwem, czy łowisz już jak profesjonalista, Euro Fishing: Ultimate Edition stanowi w pełni realistyczne odwzorowanie wrażeń towarzyszących prawdziwemu wędkowaniu dzięki unikalnemu, wykorzystującemu zasady fizyki systemowi zarzucania i zwijania. Czas na ryby!