World of Warships: Legends – Prins van Pruisen
Versterk je vloot met het Duitse niveau V Premium slagschip Prinz Eitel Friedrich, vernoemd naar de prins van Pruisen. Dit oorlogsschip heeft krachtig secundair geschut, een hoge snelheid en wendbaarheid, en solide verborgenheid. Je zult ook credits, camouflages, een Insignia en andere waardevolle items ontvangen. Bundelinhoud: - Duits niveau V Premium slagschip P. E. Friedrich - 5 dagen Premium Account - 1 Insignia - 1.000.000 credits - 20.000 Global XP - 12 Hunter camouflages - 12 zeldzame Global XP Boosters - 12 zeldzame Ship XP Boosters Let op: Als de P. E. Friedrich al in je Haven ligt, zul je de volgende compensatie ontvangen: 15.000.000 credits. Sommige inhoud, zoals Boosters, Commander XP, camouflages, etc., komt pas beschikbaar nadat in het spel een bepaald accountniveau is bereikt. Let op: sommige dingen (waaronder schepen, permanente camouflages, containers en vlaggen, alsmede patchsymbolen en -basissen) kunnen alleen worden gebruikt op het platform waarop ze zijn gekocht. Je kunt deze DLC maar één keer bemachtigen.