World of Warships: Legends – Hoogspanning op komst
Pak deze gratis bundel voor de 250e verjaardag van de U.S. Navy! Je ontvangt de Commander guise van The Fat Electrician – een populaire verteller van militaire geschiedenis die bekendstaat om zijn mix van scherpe humor en interessante inzichten. Daarnaast krijg je ook 7 dagen toegang tot het beroemde Amerikaanse slagschip Texas en een set typisch Amerikaanse camouflages. Bundelinhoud: - Fat Electrician Commander guise - 7 dagen toegang tot het Amerikaanse niveau IV Premium slagschip Texas - 12 "Red, White, and Blue" camouflages Let op: Sommige inhoud, zoals Boosters, Commander XP, camouflages, etc., komt pas beschikbaar nadat in het spel een bepaald accountniveau is bereikt. Let op: sommige dingen (waaronder schepen, permanente camouflages, containers en vlaggen, evenals patchsymbolen en -basissen) kunnen alleen worden gebruikt op het platform waarop ze zijn gekocht. Je kunt deze DLC maar één keer bemachtigen.