World of Warships: Legends – Hoge Zeeën Tovenares
Bemachtig de Britse niveau II Premium torpedobootjager Medea en profiteer van haar sterke torpedo's en goede verborgenheid. Bij dit schip ontvang je een set nuttige in-game middelen. Bundelinhoud: - Britse niveau II Premium torpedobootjager Medea - 500.000 credits - 7 Union Jack camouflages - 7 Common Credit Boosters - 3 dagen Premium Account Sommige inhoud, zoals Boosters, Commander XP, camouflages, etc., komt pas beschikbaar nadat in het spel een bepaald accountniveau is bereikt. Let op: sommige dingen (waaronder schepen, permanente camouflages, containers en vlaggen, evenals patchsymbolen en -basissen) kunnen alleen worden gebruikt op het platform waarop ze zijn gekocht. Je kunt deze DLC maar één keer bemachtigen.