World of Warships: Legends – Eeuwige schaduw
Sta aan het roer van de Franse niveau VI Premium kruiser Charlemagne, en breng de onheilspellende Scarab skin op haar aan om je vijanden angst in te boezemen. Verder ontvang je ook een set Halloween-camouflages. Bundelinhoud: - Niveau VI Premium kruiser Charlemagne - Scarab skin voor de Charlemagne - 5 "Type 3 – Halloween" camouflages - 5 Rust Bucket camouflages - 5 Halloween '21 camouflages - 5 Halloween '24 camouflages Als je de Charlemagne of de Scarab skin voor dit schip al hebt, zul je de volgende compensatie ontvangen: - Charlemagne: 18.750.000 credits - Scarab skin voor de Charlemagne: 3.250.000 credits Sommige inhoud, zoals Boosters, Commander XP, camouflages, etc., komt pas beschikbaar nadat in het spel een bepaald accountniveau is bereikt. Let op: sommige dingen (waaronder schepen, permanente camouflages, containers en vlaggen, evenals patchsymbolen en -basissen) kunnen alleen worden gebruikt op het platform waarop ze zijn gekocht. Je kunt deze DLC maar één keer bemachtigen.