World of Warships: Legends – De storm roept
Pak deze set essentiële middelen en trek voorbereid ten strijde! Bundelinhoud: - 2.500 dubloenen - 2.000.000 credits - 10 Promotion Orders - 10 zeldzame Battle Boosters - 10 zeldzame Global XP Boosters - 10 zeldzame Ship XP Boosters - 10 zeldzame Credit Boosters - 10 zeldzame Commander XP Boosters - 10 Type 4 camouflages Let op: Sommige inhoud, zoals Boosters, Commander XP, camouflages, etc., komt pas beschikbaar nadat in het spel een bepaald accountniveau is bereikt. Je kunt deze DLC maar één keer bemachtigen.