Let op: voor de volledige ervaring, bevelen we aan dat je Train Sim World 6: Riviera Line bezit, welke afzonderlijk gekocht kan worden. Maak een lange reis in de gestroomlijnde CrossCountry BR Class 220 voor Train Sim World 6: Riviera Line! De Voyagers zijn ontstaan vanuit het idee om enkele van de drukste en langste treindiensten in het Verenigd Koninkrijk helemaal om te gooien, waaronder het enorme CrossCountry-netwerk. De vloot van 34 Class 220-treinen ging in 2001 in dienst en deze treinen leggen sindsdien dagelijks honderden kilometers af in Engeland en Schotland. Word machinist of conducteur op de drukke CrossCountry-treinen langs de prachtige Riviera Line. Raas met de sneltreinen door de heuvels van Devon en langs de zeewering van Dawlish. Bereid je voor op onverwachte situaties, zoals aankondigingen in de trein, de sfeer onder de passagiers en willekeurige gebeurtenissen. Ga op reis door het Verenigd Koninkrijk met Free Roam (Vrij verkennen) tijdens een lange rit van kust tot kust. Let op: vanwege de mogelijkheden van de consoles uit de Xbox One-familie (Xbox One, Xbox One S, Xbox One X) en Xbox Series S consoles, kunnen spelers op deze platforms een ander tijdschema en een andere lagenervaring verwachten, aangepast aan de prestaties van het platform. Ga voor meer informatie naar het Dovetail Games Support Centre en zoek op 'Train Sim World 6 FAQ'.