THE FINALS - APE SQUAD TGM25
Betreed de Arena met de officiële uitrusting van APE SQUAD en toon je steun waar het eropaan komt. Deze bundel zit boordevol cosmetische voorwerpen om je team in elke match te vertegenwoordigen en ze zo te helpen omhoog te klimmen in de wereld van esports. Deze bundel bevat: - 1 Legendarische outfit met Legendarisch effect, - Shirt, - Een emote, - spelerskaart, - Een amulet, - Een spray, - Een sticker, - Genezende Straal, - 2 wapenskins. APE SQUAD ontvangt een deel van de opbrengsten van deze bundel, dus elk gevecht waar je aan meedoet helpt hen op hun reis naar de overwinning. Kleed je om, steun je team en heers in ware APE SQUAD-stijl in de Arena.