The Experiment: Escape Room
The Experiment' is een multiplayer puzzelspel voor escape rooms! Het kan competitief, co-op of solo worden gespeeld. Verhaal Tijdens een bezoek aan een gerenommeerde arts, merk je dat er iets niet klopt op zijn kantoor. Voordat je doorhebt wat er aan de hand is, verdooft hij je en val je in slaap. Als je wakker wordt, zit je op een stoel in de achterkamer. Je zit opgesloten en niet in staat om het gebouw te verlaten. Je kan zien dat de dokter een soort experiment op dieren en mensen aan het uitvoeren is en dat jij zijn volgende onderzoeksobject zal zijn! Kan jij erachter komen wat er aan de hand is en ontsnappen voordat het te laat is? Multiplayer Verzamel maximaal 6 personen en speel als een team om de puzzels te proberen op te lossen. Of probeer de 'Versus'-modus, waarbij elke speler alleen zit opgesloten en uit de kamer probeert te ontsnappen voordat de anderen dat doen!