Minecraft - Dungeons & Dragons: nieuwe missie
Keer terug naar de Forgotten Realms in deze op zichzelf staande uitbreiding van Minecraft's Dungeons & Dragons DLC. Beleef meer van de avonturen van Katra en Vaer! Vecht tegen verrassende nieuwe vijanden, maak nieuwe vrienden en duik terug in een rijke en volle wereld. De Dungeons & Dragons DLC is niet vereist om deze content te spelen.