Handvol tokens - 200
Veel plezier met dit handvol tokens Tokens zijn een in-game valuta in Disney Speedstorm die je gratis kunt verdienen door doelen te bereiken in de game of die je kunt kopen met echt geld. Ze zijn niet seizoensgebonden en kunnen bewaard worden voor later. Je kunt ze ook gebruiken om items te kopen in de winkel.