Four Kings Casino: 50,000 Fiches
Fiches worden gebruikt als in-game geld en kunnen gebruikt worden om elk van de casino spellen te spelen in het casino. Dit omvat al je favoriete casino spellen zoals: Poker, Blackjack, Roulette, Baccarat, Slots, Bingo en meer! Speel spellen om RP te verdienen en beloon jezelf met honderden opties voor je personage.