Crusader Kings III: Wards & Wardens
Niet iedereen heeft een zorgeloze jeugd met speelgoed en spelletjes. Sommige kinderen dragen de last van plichten. Ze worden zorgvuldig opgeleid en getraind, en zijn zich voortdurend bewust van de verantwoordelijkheden die wachten als ze volwassen zijn. Kindheersers en voogden staan centraal in een moderne strategieklassieker. Crusader Kings III: Wards & Wardens is een nieuw Event Pack voor de bekroonde middeleeuwse game van Paradox Interactive vol diepgaande strategie en meeslepende roleplaying. Het thema is gekozen door de Crusader Kings-community. Ga de speciale uitdaging aan van jonge prinsen en edelen grootbrengen in een wereld waar eeuwige roem kan afhangen van het volgende gevecht en er gevaar schuilt in elke schaduw. Vaardigheden leren en karakter vormen Veel nieuwe onderwijsevents voegen meer diepte toe aan de opleiding van de jonge mensen aan het hof. De kinderen aan het hof onderwijzen is nu interactiever voor zowel formeel onderwijs als belangrijke levenslessen. Vorm niet alleen de vaardigheden, maar ook de persoonlijkheid van je jonge pupillen. Stuur ze richting meer acceptabele of wenselijke karaktertrekken voor de belangrijke rol die ze gaan spelen in de toekomst. En het onderricht hoeft niet te stoppen als het voogdijschap voorbij is. Volwassen personages kunnen nu door blijven leren door naar de universiteit te gaan om de wereld beter te begrijpen. De potentie voor macht Je kunt de rol van koninklijke en edele kinderen als politieke figuren nooit negeren. Zelfs de allerjongste kinderen kunnen door het leven worden geleid door veel mensen aan het hof: raadsleden, ridders en zelfs zoogsters, een nieuwe en belangrijke positie, kunnen een cruciale rol spelen in de ontwikkeling van een vorstelijk kind. Kindheersers zijn vooral gevoelig voor beïnvloeding en overreding. Ze moeten op hun hoede zijn voor gewetenloze regenten die een jonge prins kunnen ondermijnen. Kun jij jezelf bewijzen in een jeugd vol gevaar? Gijzelaars Kinderen van adel kunnen een belangrijke diplomatieke en strategische rol spelen als gijzelaars aan een buitenlands hof. Dit voegt een nieuw strategisch element toe aan het huisvesten van jonge mensen aan je hof. Omdat ze een garantie zijn voor loyaliteit of vreedzaamheid van een ander hof, kun je het verzet van vijandige hoven verzwakken door hun kinderen op te voeden als trouwe bondgenoten. Ze kunnen ook verscheurd worden door loyaliteiten: aan de ene kant wat ze verschuldigd zijn door plichten en aan de andere kant wat ze verschuldigd zijn door dank. Met het Event Pack Crusader Kings III: Wards & Wardens voeg je het gelach (of de tranen) van kinderen toe aan je hof terwijl je de middeleeuwse geschiedenis herschrijft.