Crusader Kings III: Chapter II
Chapter II houdt jou en je rijk up-to-date met de nieuwste add-ons voor Crusader Kings III, de bekroonde, middeleeuwse, strategische levenssimulatie van Paradox Interactive. Dit hoofdstuk met nieuwe content bevat grote en kleine pakketten met nieuwe avonturen voor je personage, nieuwe strategische mogelijkheden om te gebruiken en zelfs meer opties om de geschiedenis te herschrijven vanuit het perspectief van je eigen dynastie. Chapter II bevat: Elegance of the Empire (meteen beschikbaar als je Chapter II koopt) Je kunt je personages uit Centraal-Europa de mooiste kleren aantrekken met dit kledingpakket, dat exclusief is voor bezitters van Chapter II voor Crusader Kings III. Dit pakket is geïnspireerd op de kleding en koninklijke voorwerpen van keizer Hendrik II en keizerin Cunegonde. Het bevat niet alleen nieuwe gewaden en jurken, maar ook historisch correcte kronen en andere koninklijke voorwerpen. Tours and Tournaments (release: 18 november 2024) Geniet van geweldige avonturen en activiteiten. Maak een toer door je rijk om je vazallen persoonlijk te ontmoeten. Organiseer grootse toernooien voor militair machtsvertoon of om te pochen met je rijkdom. Maak indruk op je vrienden en rivalen met grote koninklijke bruiloften. Maar wat de activiteit ook is, wees op je hoede voor complotten. Er gaat niets boven een feestje om kwade bedoelingen te verhullen. Wards and Wardens (release: 5 maart 2025) In dit pakket voegen nieuwe gebeurtenissen meer diepte en interactie toe aan de uitdagingen van het grootbrengen en onderwijzen van kinderen. Of je nu een ouder, leraar of verzorger bent, de persoonlijkheden van het kind en de volwassene kunnen botsen wanneer koppige of wilskrachtige kinderen zich verzetten tegen de kennis van hun meerderen. Goede begeleiding daarentegen kan leiden tot een levenslange band tussen de generaties. Legacy of Persia (release: 3 juni 2025) Dit aanstaande Flavor Pack focust zich op de machtsstrijd die losbarst in de landen tussen de Eufraat en de Indus, wanneer de macht van het kalifaat van de Abbasiden afneemt. Nieuwe regeringsvormen en religies worden geïntroduceerd om de geschiedenis en cultuur van deze dynamische regio uit te lichten.