Battle Puzzle 2048 - Wicked Witches
Battle Puzzle 2048 - Wicked Witches geeft de klassieke puzzelgame uit 2048 een betoverende draai! Verschuif tegels om overeenkomende getallen te combineren, maak krachtige combo's en neem het op tegen een kleurrijke reeks bovennatuurlijke vijanden. Neem het op tegen sluwe heksen, speelse vampiers en schattige meisjesachtige demonen, elk gewapend met unieke vaardigheden zoals het betoveren van tegels, het aftappen van levenspunten of het oproepen van chaos op het raster. Versla deze magische vijanden door waardevolle tegels tegen ze aan te slaan, terwijl je hun cooldowns in de gaten houdt en hun aanvallen countert. Kies uit vijf moeilijkheidsgraden die bij je vaardigheden passen en geniet van een spannende mix van strategie, puzzels en bovennatuurlijke ondeugendheid. Zodra je de heksen en demonen hebt verslagen, schakel je over naar de Infinite Mode om de ultieme score van 2048 te behalen. Combineer tegels, behaal de cijfers en test je puzzelvaardigheden in deze betoverende en uitdagende game. Kun jij de top bereiken en de ultieme puzzelkampioen worden in een wereld vol magie en chaos?