Resident Evil: Deluxe Origins-bundel
Twee games, twee nachtmerries. Je kunt nu het begin van de belangrijkste survival-horror-serie uit de geschiedenis van videogames opnieuw meemaken. De Resident Evil: Deluxe Origins-bundel bevat twee in HD geremasterde versies van de klassiekers Resident Evil en Resident Evil 0 plus alle alternatieve outfitpakketten voor Resident Evil 0 (met in totaal 8 downloadbare content-outfits). Graphics en geluid zijn geremasterd, je kunt kiezen uit moderne of klassieke bediening en de gloednieuwe Wesker-modus is een ervaring op zich! Deze bundel is de perfecte manier om kennis te maken met de oorsprong van het kwaad!