Mandragora: Whispers of the Witch Tree
Slacht je een weg door Mandragora: Whispers of the Witch Tree, een actie-RPG vol duistere fantasy. Ga de strijd aan met monsters, maak krachtige upgrades voor je wapens en uitrusting en ontdek de geheimen van deze uitgestrekte, verwoeste wereld. TART HET LOT Jij bent een inquisiteur. Terwijl door scheuren in de werkelijkheid het kwaad Faelduum binnensijpelt, trotseer jij je missie en ga je op pad om het lot van deze wereld te ontrafelen. Van de torenhoge grandeur van Crimson City, door de etterende duisternis en naar de verschrikkingen van Entropy... wat zal er van jou worden aan het einde van je reis? GA VOOR PERFECTIE IN SOULS-ACHTIGE GEVECHTEN Kies uit zes unieke klassen en gebruik zwaarden en magie om in brute gevechten meester van je kunst te worden. Ontwijk, pareer en sla toe met perfecte timing om kwaadaardige wezens en schrikwekkende eindbazen te verslaan. GEEF JE OVER AAN EEN DUISTERE FANTASYWERELD Stort je in een sinister verhaal met verschillende eindes dat is geschreven door Brian Mitsoda, met een angstaanjagende soundtrack van Christos Antoniou (Septicflesh) en het FILMharmonic Orchestra van Praag. Er zijn 60 quests en 75 unieke locaties die wachten om door jou ontdekt te worden in een uitgestrekte, onderling verbonden wereld. SLACHT JE EEN WEG Maak je eigen Inquisiteur en ontwikkel deze via zes vertakkende talentbomen. Er zijn honderden vaardigheids- en gevechtsupgrades die je kunt ontwikkelen. Daarnaast kun je krachtige wapens en uitrusting craften om je eigen speelstijl te ontwikkelen, minder snel dood te gaan en je vijanden sneller de dood in te jagen. Ben je onbekend met actie-RPG's of souls-achtige games? In de instellingen kun je de moeilijkheidsgraad aanpassen aan jouw vaardigheidsniveau.