Graveyard Girls
Wanneer twee meisjes elkaar op Halloween ontmoeten op een kerkhof... "Verdriet is geen dieptepunt. Het is een angstaanjagend hoogtepunt, bovenop een berg die ik nooit heb beklommen." Ze was nooit van plan geweest op Halloween het graf van haar vader te bezoeken. Maar op de een of andere manier voelt Elle dat ze naar het lokale kerkhof moet. In de hoop eindelijk zijn dood af te kunnen sluiten, komt ze bij zijn graf aan met in haar handen een notitieboekje. Ze gaat tegen de grafsteen zitten en voor het eerst in jaren praat Elle met haar vader. Ze wordt overspoeld door herinneringen, sluit haar ogen en concentreert zich op haar ademhaling. Het word langzaam avond maar voordat Elle kan vertrekken, komt er een vreemdeling aan. Wanneer Elle en Lucia elkaar op Halloween ontmoeten, komen twee rouwende werelden met elkaar in botsing... Graveyard Girls is een visuele roman met als thema Halloween over gecompliceerd verdriet en het overwinnen van tegenspoed. Verzamel Elle's "Krabbels" om meer te weten te komen over haar problemen, bevriend te raken met een mysterieus meisje en over dood en verlies te praten.