Mandragora: Whispers of the Witch Tree - Original Soundtrack
Listen to the Original Soundtrack for Mandragora: Whispers of the Witch Tree. Get whisked away by haunting melodies and dark fantasy soundscapes composed by Christos Antoniou and performed by the FILMharmonic Orchestra Prague.