ROAD TO EXOTICS
Kør mod over 300 racere samtidig i ROAD TO EXOTICS, et intenst arkaderacerspil inspireret af racing-spillenes guldalder. Kæmp mod uret, overlist dine rivaler, vind kvalifikationen og tag den ultimative udfordring op! Hvorfor spille ROAD TO EXOTICS? - 300+ racere samtidig: Kaotisk ræsning. - Ægte arkaderacer: Genoplev racing-spillenes guldalder. - Byg din samling: Kør monstre og eksotiske biler. - Flere løbstilstande: Prøv både klassiske og tidsbaserede checkpoint-udfordringer. - Klassisk soundtrack: Retroinspirerede melodier. - Nem styring: Accelerér, styr og brems.