Goons: Legends & Mayhem
Goons: Legends & Mayhem er en hektisk blanding af arkadehockey, beat 'em up og sportsaction, som bringer minder frem om co-op på sofaen. Spillere bliver kastet ud i et episk eventyr for at redde Zambonia – et kongerige, der engang var stille og velstående, hvor hockey var i centrum. Vælg blandt otte unikke karakterer og tre klasser – den angrebsfokuserede Sharpshooter, den forsvarsorienterede Enforcer og Wingman, som både kan hjælpe holdet og hærge modstanderne. ACTION MED 1-6 SPILLERE Dan hold med en anden spiller i 2v2 hockeykampe med en målmand eller i klassisk 3v3 tilstand for fuld kaos. Kommunikation er nøglen, og dine evner bestemmer, om du vinder eller taber! 3 UNIKKE KLASSER, EN MASSE KARAKTERER Vælg den rigtige karakter, og lav en holdstrategi, som lader dig både skyde og (forhåbentligt) score! Vælg mellem klasserne Sharpshooter (angreb), Enforcer (forsvar) eller Wingman (support). Hver karakter har unikke evner og egenskaber, så hver kamp byder på noget nyt. VERSUS-TILSTAND Ren arkadehockey-PVP-action med et twist. Kampene vil minde dig om at spille co-op i sofaen med en mere moderne sportsoplevelse, og med karakterer og en målmand, så det føles som en konstant bosskamp. Vælg mellem lokal co-op, online med venner og endda multiplayer med fremmede! USTOPPELIGE MÅLMÆND Du skal ikke kun bekymre dig om andre spillere, da målmændene også gør deres bedste for at forpurre dine planer. Om det så er angreb med lang rækkevidde, grusomme morterangreb eller nærkampsangreb, så giver de den hele armen. I Goons: Legends & Mayhems historietilstand kan målmænd blive til vaskeægte bosskampe, som lærer dig at blive mester i forskellige hockeyteknikker, så du kan blive klar til PVP-kampene! SPÆNDENDE BANER Goons har mange forskellige omgivelser, som du kan tæve dine venner i, lige fra de afslappede kyster ved et gammelt fiskemarked til de mytiske områder, hvor man finder magi og legender. Hvert sæt omgivelser har særlige funktioner, farer, og målmænd, som du kan besejre. HISTORIETILSTAND Tag på en rejse for at redde Hockeyverset! Spil solo, og besejr maskotter, mens du redder verden fra den Store Maskot, som forsøger at ødelægge hockey for alle. Gør fremskridt gennem banerne, lås op for nye karakterer, og undersøg de forstyrrelser, som laver kaos i det unikke Hockey-univers! LÅS OP FOR DET HELE? Giv dig i kast med niveau-systemet, som lader dig tilpasse din oplevelse og låse op for emote-klistermærker og karakterskins. Spil kampe, få valuta, besøg butikkerne, og gå shop-amok! Kommuniker for at score mål, og gør det med stil!