Dovetail Games模擬
Fishing Sim World: Pro Tour Collector’s Edition allows you to compete in career mode against over 100 pro anglers to become the best in the world across carp, bass and predator fishing. Unlock sponsorships, gain career earnings and social media followers as you rise to the top. Custom multiplayer allows you to set the rules as you take on friends. Choose different options such as number of rounds, length of match and catch species. Participate in online tournaments which form the Dovetail Fishing League to try and earn the coveted title of ‘Angler of the Month’. Use all your skills and tactics to master the variety of the 16 venues including famous carp lakes such as Gigantica and bass tournament destinations such as Lake Guntersville. Try hundreds of items of equipment from over 50 licensed partners including 13 Fishing and RidgeMonkey. Target the 38 different species of fish, each with their own behavioural systems and affected by issues such as weather conditions and time of day.