ViewApp模擬
Important Note: This DLC is exclusively for players who purchased City Transport Simulator: Tram before October 2025. Take the wheel and expand your transport empire! The Bus Module unlocks the ability to drive buses in City Transport Simulator, adding a whole new layer to your city transport experience. Drive Fully Licensed City Buses: - MAN Lion’s City A21 T2 - MAN Lion’s City A21 T3 - Gräf/Steyr NL205 Experience fully licensed vehicles with realistic handling, engine sounds, and driving physics as you navigate busy city streets. Features: - Unlock 50 new bus levels as you expand your network. - Create and manage custom bus routes across your city. - Explore new routes in Sandbox Mode without restrictions. - Customize your fleet with 10 new liveries and over 50 logos. Step into the driver’s seat, build efficient bus lines, and bring your city to life with the City Transport Simulator: Bus Module.