Cities: Skylines - Content Creator Pack: Train Stations
Train Stations indeholder 12 stationer og 4 mødesteder, skabt af BadPeanut. Hvad enten din by har brug for en station over jorden eller en undergrundsstation, er der nye kollektive transportmuligheder til at opfylde dine behov med adskillige stilfulde tog- og metrostationer, så dine borgere effektivt kan komme derhen, hvor de skal. Moderne transportnetværk Forbedr dit netværk med moderne udseende stationer, der perfekt matcher Sunset Harbor- og Mass Transit-udvidelserne.