The Wreck
Юноні 36, а її життя йде шкереберть: вона емоційно спустошена, кар'єра зайшла в глухий кут, а особисте життя розвалюється на шматки. На додачу до всього, її викликають у відділення швидкої, де в критичному стані перебуває її мати, з якою вона не підтримувала зв'язок. Це найважливіший день у житті Юнони, і якщо нічого не зміниться, він може стати останнім. Оживіть минуле Оживіть разом із Юноною її спогади, зберіть воєдино історію минулого, і трагічну таємницю, яка лежить у центрі всього. Змініть сьогодення Використайте своє розуміння того, що сталося з Юноною, щоб змінити її день, розкриваючи нові можливості діалогу і відновлюючи зруйновані стосунки. Прийміть майбутнє Опинившись на самому дні, є тільки один шлях — нагору. Допоможіть Юноні знайти душевний спокій і сили посміхатися, любити і сподіватися, навіть у найбільш похмурі дні життя.