Serious Sam: Shatterverse
Серйозний Сем Стоун повертається — і цього разу він не сам. Навіжені плани Убер-Ментала розкололи межі між всесвітами, і тепер різні версії Сема з інших вимірів мають навчитися співпрацювати, щоб відновити Shatterverse. У складі міжвимірного загону, створеного за програмою Serious Program, який протистоїть Убер-Менталу, — ви подорожуватимете мінливими всесвітами, щоб завершити битви, які інші версії Сема не змогли довести до кінця. Ментал полює на героя в різних реальностях, і в багатьох часових лініях він уже переміг. Тепер настав час дати йому відсіч. Щоб просунутися далі, доведеться здолати п’ятьох його лейтенантів — кожен із них грізний бос, що прагне тотального знищення. Використовуйте нищівний арсенал руйнівної зброї, відкривайте потужні підсилення й експериментуйте з модифікаторами забігів, що змінюють саму гру. У справжньому стилі roguelite смерть — не кінець, а кожен новий забіг відкриває нові стратегії та безмежні можливості у Shatterverse. МУЛЬТИВСЕСВІТНІЙ ХАОС Реальність дала тріщину, і тепер версії Сема з різних всесвітів ведуть спільну війну. Об’єднуйтеся в команди у мінливих світах, зустрічайте альтернативні версії легендарного героя й влаштовуйте вибуховий хаос у часових лініях, які ніколи не мали перетнутися. ПОТУЖНА ЗБРОЯ, СЕРЙОЗНІ ПОШКОДЖЕННЯ Почніть із класики і додайте божевілля. Використовуйте культову зброю Serious Sam разом із новими іграшками, створеними для однієї мети — зачищати арени, коли для навал Ментала сотня ворогів — це лише розминка. Вибухово. Гучно. І надзвичайно жорстоко. ДЕДАЛІ БІЛЬШЕ РУЙНУВАНЬ Світ, сповнений нестабільних аномалій, прихованих порталів і ризикованих можливостей, які можуть або значно посилити забіг, або миттєво його завершити. Просувайтеся вперед заради більших винагород, відкривайте потужні модифікатори та покращення, що назавжди розширюють ваші можливості. НАВАЛА МЕНТАЛА: НОВА ВЕРСІЯ Знайомі вороги повернулися і привели друзів. Бийтеся з класичними ворогами Serious Sam й новими монстрами. Усі вони під контролем Ментала, створені, щоб вас здолати, і готові перетворитися на фарш. АРКАДНА ЕНЕРГІЯ ШУТЕРА ВІД ПЕРШОЇ ОСОБИ Неймовірний адреналін, притаманний жанру «біжи та стріляй» хаос на аренах, масштабні поля битв, постійний тиск і відступи, а також влучні жарти героя, кинуті в найгарячіший момент. Shatterverse продовжує традиції Serious Sam і додає процедурно мінливі забіги у створених вручну аренах раніше невідомих світів.