Senua
Кельтська воїтелька застрягла між життям і смертю в спотвореному видінні чистилища. У пригодницькому екшені всесвіту Hellblade Сенуа бореться, щоб дістатися потойбіччя й знову зустріти тих, кого любила і втратила, коли чинила опір силам, що загрожують її переконанням. Пориньте у видіння, народжені свідомістю Сенуа, і станьте перед загрозою, що розриває її зсередини та насувається ззовні. Опануйте тактичний бій, щоб здолати кошмарних істот, народжених із міфів і страху. Досліджуйте світ пам’яті, міфів і болю, поки Сенуа шукає шлях до спокою в цій історії про непокору, вибір і спадщину. ПРИГОДНИЦЬКИЙ ЕКШЕН, СФОРМОВАНИЙ МІФАМИ Й БОЖЕВІЛЛЯМ Досліджуйте фантастичне видіння чистилища й бийтеся з утіленнями страху, руйнування та болю в тактичних, жорстких сутичках. Опануйте зброю, атакуйте двома клинками в хаосі бою та вивільняйте могутні здібності, щоб здолати чудовиськ розуму й химерних босів, які стоять на шляху Сенуа. ФАНТАСТИЧНА Й НАСИЧЕНА ПОДОРОЖ Вирушайте в чистилище кельтської воїтельки, побачене крізь призму психозу. Досліджуйте взаємопов’язаний світ, визначений міфами, спогадами та болем. Покладайтеся на сприйняття й розв’язуйте головоломки. Дізнайтеся правду й розкрийте обман на шляху Сенуа до спокою, якому загрожує краса й отрута золотої сили, що увірвалася в цей світ. НОВА ВАЖЛИВА ГЛАВА ШЛЯХУ СЕНУА Нова важлива глава шляху Сенуа, з якої можна почати знайомство з її історією. Боріться, щоб дістатися потойбіччя й знову зустрітися з тими, кого вона любила і втратила. Зіткніться з богами, духами та міфічними істотами, які формують її шлях до спокою. Це історія, що оживає завдяки захопливому пригодницькому екшену, візуальному стилю та звуку. Її потрібно пережити особисто.