SAND: Raiders of Sophie – це стрілянка-евакуація з PVP- і PVE-боями у відкритому світі. Гравці подорожують постакопаліптичними дюнами покинутої планети на величезних крокоходах. Бийтеся з іншими гравцями, досліджуйте, шукайте здобич і знаходьте цінні ресурси у ворожому й мінливому світі. Щоб долати ландшафти цієї суворої та небезпечної планети, ви конструюватимете трамплери – велетенські крокувальні бази, що захищатимуть вас від стихій, боронитимуть вашу здобич від інших гравців і нищитимуть усе, що стоїть на вашому шляху. Ваша мета – стати найславетнішим піратом дюн! Будуйте, персоналізуйте й контролюйте велетенські крокоходи. Трамплери – ваші найвірніші товариші, які можна збудувати з нуля. Це і засіб пересування, і головна база, і основний склад, і захист від стихій, і навіть найпотужніша зброя. Захопливі PVP- і PVE-бої від першої особи. Зберіть команду друзів або вирушайте у світ наодинці, щоб вступити в запеклі бої з іншими гравцями й живими мерцями – колишніми мешканцями планети. Бийтеся в шалених перестрілках від першої особи за допомогою різноманітної зброї або озброюйте й укріплюйте свій трамплер і долучайтеся до масштабних битв у дюнах. Досліджуйте загиблу цивілізацію, шукайте здобич і евакуюйтеся. Міста, що перетворилися на руїни на Софії, приховують незліченні багатства, але небезпека чатує на кожному кроці. Подорожуйте світом, обшукуйте покинуті вулиці, монументи й уламки, збирайте здобич, зброю та ресурси й відбивайтеся від піратів-суперників, перш ніж евакуюватися.