Rune Dice
Запускай кубики на зачарованих полях битви, де реалістична фізика зустрічається зі стародавньою магією. Два однакові кубики зливаються в потужніший, який шукає подібних собі, що викликає руйнівні ланцюгові комбо. Ретельно плануй кожен кидок - твій хід може запустити мощні комбо, які знищать цілі хвилі ворогів або підготують тактичні майбутні ходи. Опануй точне прицілювання і стратегічне передбачення, щоб розкрити на максимум містичне злиття кубиків. Обирай з 8 унікальних класів, кожен з особливими кубиками та магічними здібностями. Кожен клас включає кілька героїв з різними стартовими комбінаціями, завдяки чому пригода відчувається зовсім по-іншому. Поширюй смертельну отруту в лавах ворогів за розбійника, запускай блискавичні бурі за мага, або "танчи" за броньованого воїна. Кожен клас відкриває абсолютно нові тактичні підходи та синергії. Кожна локація завершується складними битвами проти босів, які мають унікальні здібності, що випробують твою стратегію. Деякі боси викликають додаткових міньйонів, інші маніпулюють полем кубиків, а найнебезпечніші можуть повністю змінити правила бою. Адаптуй свою колекцію кубиків та тактику, щоб подолати кожну окрему загрозу. Створюй потужні комбінації кубиків, реліквій та рун, що будуть працювати разом, визначаючи твій стиль гри. Збирай магічні кубики через перемоги в боях та покупки в магазинах, відкривай реліквії, що змінюють гру і дають постійні покращення, та збирай тактичні руни для маніпуляцій на полі бою. Відвідуй стародавні вівтарі, де можеш ризикнути своїми кубиками заради покращень, або грай обережно та поступово будуй свій арсенал. Синергія між твоїми атаками кубиків, бонусами реліквій та здібностями рун створює руйнівні комбінації та нескінченні стратегічні можливості.