REMEDIUM: Sentinels
Remedium: Вартові це швидкий автошутер-рогалік, події якого продовжують історію гри Remedium. 100 років пройшло з тих часів як Сіра Чума перетворила майже всіх людей на потвор-мутантів, і тільки декілька міст все ще існують у цьому світі хаосу та смерті. Ти будеш керувати Вартовими, якого алхімікі створили з єдиною метою - захищати великі міста та вбивати орди мутантів, доки працює реактор. Збирайте різні предмети та алхімічні елементи щоб отримувати нову зброю та створювати унікальні білди!