Lovish
Сер Соломон і рятівники світла покидають Замок Корнеліуса щоб визволити Принцесу Цуну від рук злого Лорда Диявола! Але лицар хвилюється... Адже що якщо після звільнення, принцеса закохається не в нього, а в одного із його друзів? Тож він робить те що зробив би будь-хто засліплений коханням, і покидає своїх друзів! Соломон прямує потрапити в замок Володаря Демонів сам, поклявшись що він покорить серце Принцеси Цуни. LABS разом з Метт Кап представляють Lovish, епатажну 8-розрядну пригодницьку гру! Проходь серію мініатюрних кімнат, ріжучи монстрів та збираючи предмети по дорозі до виходу! Після проходу рівня кожної кімнати, насолоджуйся короткими історіями подій, у яких може трапитися будь-що! Ти спроможний знайти предмет? Ключовий бій із випадковою зустріччю? Чи вистоїть світ? Дізнайся, завойовуючи кожну кімнату замку Володаря Демонів, одну за одною, приймаючи виклик! Тому, будь хорошим другом, і допоможи Соломону врятувати його принцесу!