Laysara: Summit Kingdom
Laysara: Summit Kingdom — це складна гра про будівництво міст, яка піднімає жанр на нові висоти! Після того, як ваш народ був витіснений з низин, ви повинні побудувати для нього новий дім у дикому гірському масиві. Під час проходження кожної кампанії ви будете будувати кілька міст на різних горах з унікальним набором особливостей і завдань. Міста існують у симбіозі, створюючи торговельну мережу, яку ви можете коригувати, повертаючись до вже розвинених поселень. Відновіть занепале королівство Laysara! БУДІВНИЦТВО НА ГОРІ Кожна гора має унікальний набір викликів: різні форми, розташування, ресурси та погодні умови. Іноді у вас буде достатньо місця для землеробства в зелених низинах, а іноді вам доведеться покладатися на видобуток цінних мінералів у небезпечних льодовикових регіонах. Якщо ви відчуваєте гостру потребу в певному ресурсі, ви завжди можете спробувати налагодити торговельний маршрут з іншим містом. БОРОТЬБА З ЛАВИНАМИ Жити на схилі гори означає мати справу з лавинами. Ви не можете зупинити їх, але є способи підготуватися. Створіть природні бар’єри за допомогою лісонасаджень, побудуйте стіни для перенаправлення снігу або завчасно спустіть лавину, поки нею ще можна керувати. Якщо ви не будете обережні, ваші міста будуть поховані та розбиті. СТВОРЕННЯ ТРАНСПОРТНОЇ МЕРЕЖІ Перевезти вантаж легко, чи не так? Але не тоді, коли ваш пункт призначення знаходиться високо в горах, за скелями, хребтами, каньйонами та річками. Вам потрібно побудувати велику взаємопов'язану транспортну мережу з доріг, мостів і шахт, щоб забезпечити надійні ланцюжки доставки. У міру зростання міста необхідно вдосконалювати свою мережу, будуючи дороги з твердим покриттям, використовуючи більш досконалі підйомні конструкції або допомагаючи своїм перевізникам гламурними яками. ЗВЕДЕННЯ ХРАМУ НА ВЕРШИНІ Після того, як ви пережили небезпеки стихій, створили ефективну транспортну мережу та задовольнили потреби мешканців міста, залишився лише один виклик: підкорення гірської вершини! Щоб досягти успіху в цій великій справі, вам потрібно прокласти безпечний маршрут, щоб доставити на вершину величезну кількість ресурсів. Будьте обережні: вершина гори настільки віддалена і небезпечна, наскільки це можливо. Але кінцевий результат того вартий, адже зведення храму на вершині — це найвищий символ перемоги людини над стихією! Заключна примітка: Laysara: Summit Kingdom — це чистий містобудівний досвід, зосереджений на економіці, управлінні ресурсами та виживанні. Тому в грі немає бойових чи будь-яких інших військових аспектів.