From the Bunker
Ти опинився в руйнівному, постапокаліптичному бункері, і твоя єдина мета — вижити. Пробирайся темними коридорами, розбивай перешкоди своїм надійним молотком і знайди приховані шляхи, шукаючи вихід. Кожен рівень ускладнюється завдяки руйнівним дверям, меблям і секретним кімнатам, які випробовують твій розум, відчуття часу та стратегію. Досліджуйте обережно. Світяться об'єкти вказують на оновлення, інструменти та скорочення шляху. У міру просування розблоковуйте нові здібності, які дають вам силу долати більші перешкоди та відкривати більше секретів бункера. From the Bunker пропонує захоплюючий досвід виживання, щоб перевірити ваші навички за допомогою напруженого вирішення головоломок, інтерактивних середовищ та постійного відчуття небезпеки. Чи зможете ви втекти до закінчення часу?