Cronos: The New Dawn
Cronos: The New Dawn — жорстокий горор на виживання від третьої особи, де з майбутнім треба боротися, рятуючи минуле. Спалюйте монстрів, перш ніж вони зіллються в одного. Витягуйте душі з живих. Адаптуйтеся — або помріть. ВИЖИВІТЬ У МАЙБУТНЬОМУ. ВРЯТУЙТЕ МИНУЛЕ Поєднуючи східноєвропейський бруталізм і ретрофутуристичні технології в темному світі, Cronos: The New Dawn кидає вас у захопливу історію на межі минулого й майбутнього. У минулому ви побачите світ у розпал Зміни — катаклізму, що назавжди трансформував людство. А у знищених пустках майбутнього кожна мить стане боротьбою за виживання проти почвар, що випробовують рефлекси і тактичне мислення. Ви — Мандрівник на службі в таємничого Колективу — вивчаєте пустки майбутнього й шукаєте часові розломи, які перенесуть вас у Польщу 1980-х. АДАПТУЙТЕСЯ АБО ЗАГИНЬТЕ У безлюдному світі, де всюди небезпека, ваше життя залежатиме стратегічного мислення та вміння планувати. Бийтеся з темними створіннями, народженими з решток людства. Перемога вимагає всіх доступних засобів. Маніпулюйте часовими Аномаліями і торуйте дорогу пусткою. Видобувайте амуніцію та припаси. Приготування — ваше все. У бою швидкість рішень — питання життя і смерті. НЕ ДАЙТЕ ЇМ ЗЛИТИСЯ Убиті істоти мертві ненедовго. Полеглих можуть увібрати інші — у гидкому процесі Злиття — щоб стати швидшими, витривалішими й небезпечнішими. Як їх спинити? Спалити. Не баріться. Не встигнете, доведеться битися з монстрами, що постійно еволюціонують і випробовують ваші навички. ЗБИРАЧ ДУШ Знайдіть ключових осіб із минулого, які загинули під час кінця світу. Зі всесильного Збирача ви здатні витягнути їхні Сутності й забрати їх в майбутнє. Стережіться: ці сутності сильно впливають на мандрівку. Що більше ви несете, то більше жахів притягаєте до себе — ви вправніші в бою, але чуєте шепіт й бачите мерехтіння, балансуючи на межі божевілля.