CONTROL Resonant
Після років ув’язнення в Федеральному Бюро Контролю (ФБК), колишні наглядачі Ділана Фейдена залучають його до справи саме тоді, коли надприродна криза сягає свого піка. Ділан має протистояти загадковій космічній сутності, що змінює саму тканину нашої реальності. Завдяки щойно здобутим здібностям, він стримує численні загрози, що накривають Мангеттен. Приєднуйтеся до Ділана в продовженні багаторазово нагородженої гри CONTROL, щоб досліджувати великі райони міста, охопленого руйнівним впливом хаотичних Гіссів і небезпечного мікроорганізму, Плісняви, а також інших спотворених паранормальних загроз. На шляху до повного розкриття своїх надприродних здібностей Ділан також шукатиме сестру, директорку ФБК Джессі Фейден. Він прагне зрозуміти та стримати небезпеки, що вийшли за межі Старого будинку й загрожують розірвати наш світ на шматки.