Codename: Ocean Keeper
ABOUT Ласкаво просимо до Ocean Keeper — рогалик-шутера з видом зверху вниз. Грайте за шахтаря, космічний корабель якого зазнав аварії на планеті, наповненій підводними монстрами. Знаходьте ресурси та артефакти, щоб придбати цінні поліпшення. Використовуйте час між атаками, щоб прокачати водолаза, меча, зброю або дослідити нове підземелля. Будуйте автоматичні турелі, використовуйте дронів для збору здобичі та вдосконалюйте свої навички, щоб підвищити шанси на виживання. ABYSSAL ASSAULTS На вас чекають десятки видів зброї, апгрейдів та монстрів. Світ тут небезпечний і таїть у собі невідомі загрози. DIVERSE BIOMES Підводний світ Ocean Keeper складається з багатьох біомів. Вам доведеться подорожувати по локаціях і знаходити залишки втраченої цивілізації. Відкрийте для себе таємничі локації від покинутих науково-фантастичних лабораторій до шахт з артефактами. FARM RESOURCES Буріть печери в пошуках різних ресурсів, щоб покращити своє спорядження, зброю та павука-меха. Попереджуємо, що місцева фауна не в захваті від того, що ви хочете видобувати їх джерела! Тому не забувайте виходити з підземель і перемикатися в динамічний режим бою час від часу. MASSIVE BOSS FIGHTS Ocean Keeper готовий здивувати вас масштабними битвами з унікальними босами! Від гігантського краба до літаючої миші — кожна битва стане справжнім випробуванням. Ми не будемо розкривати всі карти — босів набагато більше. Інше питання, чи вистачить у вас сил їх здолати? REPLAYABILITY Забудьте про одноманітність — кожна нова ігрова сесія відкриватиме нові таємниці підводного світу, а битви з морськими монстрами ставатимуть все складнішими. Ви можете використовувати різні мета-поліпшення та унікальні типи мехів, щоб хоробро битися з кожною хвилею монстрів.