Clockwork Revolution
Опануйте силу дивовижного пристрою, щоб подорожувати в часі, змінювати минуле та створювати нове майбутнє міста, яке стало для вас рідним, — яскравого стімпанк-мегаполіса Avalon. У цій захопливій RPG ви приміряєте на себе роль Morgan Vanette — персонажа, якого можна повністю налаштувати під себе, та члена банди Rotten Row Hooligans. Подорожуйте між минулим і теперішнім, ведучи боротьбу проти безжальної Lady Ironwood, яка маніпулює часом, щоб тримати робочий клас у злиднях, накопичуючи при цьому величезне багатство та владу. Кожна ваша дія та вибір матимуть ефект метелика в цьому глибокому, нарративному світі, змінюючи персонажів та події найнесподіванішим чином Маючи у своїх руках владу над часом, як саме ви прокладете собі шлях крізь історію Avalon та перепишете його майбутнє? КЕРУЙТЕ СВОЄЮ ПОДОРОЖЖЮ ТА ГРАЙТЕ ЗА ВЛАСНИМИ ПРАВИЛАМИ Створюйте персонажа з нуля та розвивайте його спеціалізацію за допомогою спорядження, атрибутів і навичок. Ваш вибір дозволить вам зламувати ворожих роботів-автоматонів, створювати хитромудру стімпанк-зброю і ґаджети, а також підкорити собі сам час. ДИВОВИЖНИЙ СВІТ СТІМПАНКУ Ласкаво просимо до Avalon — мегаполіса вікторіанської епохи, де вулиці патрулюють роботи-автоматони, заможні громадяни замінюють свої кінцівки на вишукані механічні протези, у небі над головою літають парові потяги, а механічні слуги виконують будь-яку примху своїх господарів. ВАШІ РІШЕННЯ ЗМІНЮЮТЬ AVALON Ваші рішення в минулому відлунюються крізь час, змінюючи Avalon найнесподіванішим чином. Від стосунків із персонажами та вітрин крамниць до самого вигляду міста — ваші вибори, великі й малі, не просто змінять цей світ, вони перепишуть його наново. ПОХМУРА ПРИГОДА З ГЛИБОКИМ СЮЖЕТОМ Відчуйте на собі промисловий занепад, класову боротьбу та містичні механізми, які роблять Avalon небезпечним, непередбачуваним і сповненим чорного гумору місцем. Ваші шляхи перетнуться з незабутніми персонажами: друзями, які здатні на зраду, ворогами, чия логіка здається аж занадто переконливою, та містом, яке пам’ятає кожен ваш вибір.