Captain Blood
Captain Blood — це екшн про піратів, дія якого розгортається в Іспанському Мейні в 17 столітті, де ви примірите на себе чоботи грізного пірата, що шукає золота й слави. На вас чекають шалені пригоди, повні гарматної стрілянини, пістолетних перестрілок, зухвалих боїв на мечах і всіляких інших піратських штучок. У цьому динамічному hack'n'slash на вас чекають люті рукопашні бої, армії ворогів і класичні файтингові бої з ефектними комбо й епічними добиваннями. Стріляйте з корабельних гармат і відбивайтеся від кровожерних абордажників у напружених боях на палубі. Здобувайте золото для поліпшення своїх навичок бою, купуйте нову зброю й ставайте найгрізнішим піратом на морях. Боріться за багатство й славу!