Alan Wake 2
Попереднє замовлення містить: — Вигляд револьвера «Оздоблений» для Алана. — Набір витратних ресурсів для виживання. Низка ритуальних убивств приголомшила Брайт Фолз, містечко посеред диких лісів Тихоокеанського північного заходу. Щоби провести розслідування, до містечка прибуває Саґа Андерсон, досвідчена агентка ФБР, відома здатністю розв’язувати найскладніші завдання. Справа Андерсон миттєво стає жахіттям наяву, коли вона знаходить сторінки з мотрошної історії. Алан Вейк, зниклий без вісти письменник, який застряг у жахітті іншого світу, пише зловісну історію, намагаючись вплинути на реальність навколо себе, щоби вибратися з пастки. Переховуючись від темного жахіття Вейк має вберегти розум і перемогти диявола в його власній грі. Андерсон і Вейк — пара героїв у відчайдушній подррожі двома різними реальностями. Між ними існує незбагненний глибинний звʼязок: схожі на віддзеркалення або відлуння одне одного, вони обидва впливають на світи навколо себе. Живлячись оповіданням жахів, надприродна темрява вдирається до Брайт Фолз, поглинає місцевих і загрожує тим, кого люблять Андерсон і Вейк. Світло — це зброя і порятунок від темряви. Чи зможуть вони стати героями, потрапивши в пастку до зловісного оповідання жахів, де є лише жертви й почвари? Розкрийте смертельну загадку. Розслідування вбивств у віддаленому містечку невдовзі перетворюється на моторошну пригоду. Знайдіть джерело надприродної темряви в цьому психологічному горорі, сповненому напруженого очікування й непередбачуваних поворотів. Грайте за двох персонажів Зануртеся в історії Алана Вейка й Саґи Андерсон і спостерігайте за тим, як розгортаються події, очима двох різних людей. Перемикайтеся між відчайдушними зусиллями Андерсон якнайшвидше розв’язати справу й хаотичними спробами Вейка переписати власну реальність, щоби вибратися з глибин Пітьми. Досліджуйте два світи Досліджуйте два прекрасні, хай і жахливі, світи, у кожному з яких на вас чекають зустрічі з яскравими персонажами й смертельними загрозами. Милуйтеся мальовничими краєвидами озера Колдрон та ідилічними местечками Брайт Фолз і Вотері на Тихоокеанському північному заході. А цілковитою протилежністю стане моторошна урбаністика Пітьми, звідки ви намагатиметеся втекти. Уцілійте завдяки світлу З обмеженими ресурсами ви маєте протистояти могутнім надприродним ворогам у відчайдушних сутичках. Щоби вціліти, самої зброї замало: у боротьбі проти темряви вашою найпотужнішою зброєю і прихистком від ворожої навали стане світло.