West Escape: Complete Edition
West Escape кидає вас у хаотичну прикордонну зону, де закон наздоганяє, а інопланетні загарбники сіюють безлад. Як втікач, що відчайдушно прагне возз'єднатися з втраченим коханням, вам доведеться збирати металобрухт, покращувати спорядження та протистояти невпинним позаземним загрозам. Особливості: - Преміальне спорядження: Обладнайтеся для збільшення урону від інструментів та зброї, отримуйте подвійну здобич з експедицій та скорочуйте час крафту! - Рідке спорядження та інше: Отримуйте рідке та незвичайне спорядження для підвищення вашої сили! - Бонусна валюта: Отримайте 2000 дорогоцінних каменів і витрачайте їх, щоб просуватися ще швидше! - Бій з високою енергією: Уникайте атак ворогів і знищуйте інопланетян за допомогою потужної зброї, такої як револьвери та дробовики. - Оновлення спорядження: Збирайте металобрухт і здобич для покращення зброї та спорядження, підвищуючи характеристики, як-от швидкість і урон. - Вибухові експедиції: Вирушайте у небезпечні райони, щоб відкрити нове спорядження, ресурси та виклики. - Дикий Захід зустрічається з науковою фантастикою: Відчуйте унікальне поєднання класичної пригоди на Дикому Заході та хаосу інопланетного вторгнення. - Швидкий прогрес: Рухайтесь вперед з безперервною дією, оновленнями та інтенсивними зіткненнями. Бурхливий бій тримає вас на чеку – уникайте смертельних атак і відповідайте револьверами, дробовиками та іншою зброєю. Кожна битва і оновлення наближають вас до свободи та остаточного протистояння в цій вибуховій суміші грубості Дикого Заходу та науково-фантастичної дії. Осідлайте, заряджайтесь і вирушайте – свобода і кохання чекають по той бік цієї інопланетянами зараженої прикордонної зони!