VED
VED – сюжетна рольова гра з приголомшливою мальованою графікою та анімацією, унікальною системою телепортації, покроковою бойовою механікою та елементами роґлайт. Пориньте у фантастичний світ із глибокою історією та десятками виборів, що призводять до невиправних наслідків і відкривають альтернативні фінали. У цю гру легко навчитися грати, але складно досягти майстерності! У VED ви в ролі молодого героя Сайруса приїжджаєте до міста Мікрополіс у пошуках нового життя. Несподівано для себе Сайрус відкриває можливість телепортуватися між двома взаємопов'язаними світами, сповненими таємничих летючих островів, дивних істот і небезпечних монстрів. Заглибтеся в інтерактивну історію, де кожне рішення має значення, і допоможіть Сайрусу дізнатися правду про це казкове місце, аби вирішити долю двох світів. Щоб досягти успіху в пошуках, вам доведеться опанувати могутню магію Ведів. Безкраїй фантастичний світ, персонажі та естетичний дизайн гри натхненні різними культурами та міфами. У своїх мандрах Сайрус стикнеться з багатьма фракціями, які мають різні погляди на все, що відбувається. Допомагаючи мешканцям чарівних земель та реального світу, Сайрус дізнається більше про себе, обидва всесвіти, а головне – про те, як їх усіх урятувати... або стати їхньою згубою. Будуйте нові споруди в селищі Троглодитів, щоби відкривати нові заклинання та створювати унікальні комбінації здібностей. Вибирайте та гармонійно поєднуйте магічні сили, щоб ефективно розправлятися з ворогами й перемагати навіть найсильніших супротивників. Досліджуйте два різні світи, зустрічайте химерних істот і опановуйте магію Вед! Головні особливості: ■ Нелінійна історія, де кожне рішення може призвести до незворотних наслідків та відкрити альтернативні кінцівки. ■ Декілька фракцій, кожна з яких має власну думку щодо поточних подій. Динамічна система стосунків дозволить вам впливати на дії персонажів. ■ Інноваційна покрокова система бою. Вдале позиціювання на полі бою надає значні переваги. ■ Побудуйте поселення для себе та своїх союзників, щоби відкрити нові навички та здібності. ■ Унікальна система інтерактивних подій. Герой отримуватиме благословення та прокляття, які можуть впливати на нього впродовж усієї гри. ■ Еклектичний саундтрек, який поєднує жанри симфонії, фолку та хіп-хопу, супроводжуватиме вас у пригодах.