Uboat Attack
Піднімайтеся в званні та станьте легендарним командиром. Візьміть під контроль зброю підводного човна та ведіть його в захопливі битви проти потужних ворожих конвоїв! Використовуйте торпеди, щоб знищити ворожі армади, і станьте адміралом підводного флоту. Пориньте в тактичні морські битви проти флотів ворога! Досліджуйте підводні області арктичних пусток, каньйонів, безодні та затоплених храмів, щоб здобути тактичну перевагу та підготувати засідку. Беріть участь у морських подіях, тактичних місіях і морських викликах, щоб отримати цінні ресурси. Домінуйте на морях і продемонструйте свої морські навички. Особливості: - Різноманіття автентичних кораблів: Відстежуйте та знищуйте справжні військові кораблі з високою точністю. - Реалістичні ефекти пошкоджень: Відчуйте напружені бойові сценарії з різними видами пошкоджень. - Три режими гри: Беріть участь у морських битвах, звільняйте території або виконуйте якомога більше місій. - Покращення та боєприпаси: Покращуйте характеристики свого підводного човна та озброюйте його різними типами ракет. - Підсилювачі: Отримайте перевагу завдяки підсилювачам, таким як броня, авіапідтримка, миттєве перезавантаження, тепловізор та багато іншого. - Бонусні місії: Виявляйте та знищуйте всі ворожі літаки. - Вражаюча графіка та локації: Пориньте в гру завдяки реалістичним візуальним ефектам. Чи готові ви до найкращого симулятора морської війни?